close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מוצרי פרספקס לשיווק ופרסום

מערכת שורשיא שבט, תשעו21/01/2016

מוצרי פרספקס מיועדים למגוון שימושים, בין היתר למטרות שיווק ופרסום

תגיות:
מוצרי פרספקט לפרסום
צילום: יח"צ החברה

מוצרי פרספקס מיועדים למגוון שימושים, בין היתר למטרות שיווק ופרסום. מפרספקס ניתן להכין שלל מוצרים כגון מעמדים שקופים בעיצוב מרהיב ומקורי לברושורים, עלונים וכרטיסי ביקור, מעמדים לקטלוגים, סטנדים להצגת מוצרים שונים כגון משקפיים, ממתקים, חטיפים, סכינים וכיוצא בזה. כמו כן, ניתן לעצב ולייצר שלל מתקני תצוגה בגדלים שונים ולמטרת הצגת מוצרים חדשים כדי לקדם מכירות ולהציגם בנוחות בפני הלקוחות המבקרים בעסק, בחנויות בתערוכות, בכנסים וכו'. מפרספקס ניתן להכין גם שילוט פנים ברמת דיוק גבוהה, לרבות אותיות חתוכות ושלטים בכל גודל וצורה עליהם ניתן להדביק מדבקות עם

מוצרי פרספקט לפרסום
צילום: יח"צ החברה
פרסום של החברה.

עיצוב מרהיב

מוצרי פרספקס לשיווק ופרסום מתאימים במיוחד לקידום מכירות ולחיזוק ומיצוב המותג. את לוחות הפרספקס ניתן לחתוך באמצעות לייזר ברמת דיוק גבוהה במיוחד, וניתן לעצב את המוצרים בהתאם לצרכי הלקוח ומטרות השיווק והפרסום. הפרספקס הוא חומר גלם שקל לעבוד עמו וניתן באמצעותו להכין מוצרים מיוחדים המהווים פתרון מושלם לצרכי ויעדי השיווק של העסק, לדוגמה ניתן לתכנן ולייצר מעמדים שקופים להצגת מוצרים חדשים של העסק, להנחת עלוני פרסום ועוד. הפרספקס ניחן בתכונות מתקדמות כמו שקיפות המאפשרת לראות דרכו, משקל קל, עמידות גבוהה בגלל החוזק של החומר וקל לעבוד עם הפרספקס ולעצב עמו מוצרים חדשים לשיווק ופרסום.

מתקני תצוגה

הפרספקס נחשב לחומר גלם מועדף לעיצוב וייצור מתקני תצוגה, ניתן לתכנן ולייצר מתקנים סגורים והרמטיים או מתקנים פתוחים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח. כך לדוגמה ניתן לייצר מעמדים סגורים בכל גודל המאפשרים לצפות במוצר מסוים, לדוגמה דגם של מכשיר חדש, פריט אופנתי, תכשיטים וכדומה, או מתקנים פתוחים עם פתרונות נוחים לתצוגת המוצר, כמו מתקן תצוגה למשקפי שמש או קריאה, מתקן לתצוגה של תכשיטים, מתקן לתצוגת ספרים, נעליים, כלי מטבח, מוצרי מזון וכיוצא בזה.

בנוסף, ניתן לייצר מפרספקס מדפים שקופים להצגת מוצרים שונים בחנויות, באולמות תצוגה, ברשתות שיווק ובכל מקום אחר. כמו כן, מפרספקס קל להכין שלל מוצרי קידום מכירות כגון מחזיקי מפתחות ותליונים עם הטבעה של לוגו החברה או הדפסה על הפרספקס ועוד. חשוב לציין כי ניתן באמצעות מכונות חיתוך בלייזר לחתוך את הפרספקס בכל צורה, לרבות קווים ישרים וחלקים, וניתן גם להדפיס על הפרספקס ישירות במכונות דפוס מתאימות או להדביק על המוצר מדבקות.

סטנדים לכל מטרה

עסקים וארגונים במשק הישראלי משתתפים בתערוכות ומקיימים ירידים וכנסים שונים, לפני התערוכה יש לתכנן בקפידה את הדוכן ובאמצעות מוצרי פרספקס ניתן לשדרג את הדוכן עם סטנדים מעוצבים לברושורים ולהצגת מוצרי העסק, וכן קופסאות אחסון שקופות כדי להציג מוצרים מיוחדים מבלי לאפשר למשתתפים בתערוכה לגעת במוצר או לגנוב אותו.

לסיכום, כדי לתכנן ולייצר מוצרי פרספקס לשיווק ופרסום יש לפנות לחברה המתמחה בכך ומספקת מענה מקיף לצרכי הלקוח, משלב התכנון, דרך עיצוב המוצר וכלה בייצור לפי דרישה ובהתאם לכמויות הרצויות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה